مراحل نفروپاتی دیابتی و تظاهرات بالینی آن
نوشته شده توسط : rshaole

مراحل نفروپاتی دیابتی و تظاهرات بالینی آنمراحل نفروپاتی دیابتی و تظاهرات بالینی آن

نفروپاتی دیابتی یک بیماری کلیوی ناشی از دیابت شایع است. بالینی، ما می توانیم توان به پنج مرحله تقسیم در هر مرحله عملکرد کلیه مورفولوژی و نشانه های بیمار متفاوت است. فقط یک درک دقیق از صحنه و تظاهرات بالینی، ما می توانیم دارو و درمان درست باشد. بیایید با هم یک درک دقیق از نفروپاتی دیابتی.

مرحله نفروپاتی دیابتی Ⅰ: مرحله فیلتراسیون گلومرولی بالا. ویژگی های یک میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و کلیوی افزایش افزایش حجم. این مرحله از نفروپاتی دیابتی پس از درمان با انسولین قابل برگشت می توان دوباره بازسازی، اما نه لزوما به طور کامل به حالت عادی. در مرحله Ⅰ نفروپاتی دیابتی بدون آسیب بافت شناسی است.

مرحله نفروپاتی دیابتی Ⅱ: دوره آلبومینوری طبیعی است. این مرحله از دفع آلبومین ادرار (امارات متحده عربی) طبیعی است. در مرحله Ⅱ دیابتی تغییرات ساختار گلومرولی نفروپاتی رخ داده است، غشای پایه گلومرولی مویرگی (GBM) ضخیم شدن و افزایش ماتریس مزانژال. فشار خون بیماران stadiiⅡ در همه طبیعی است. در مرحله stadiiⅠi Ⅱ بیماران افزایش GFR، امارات متحده عربی خوب، و بنابراین nefropftii دیابتی مرحله نفروپاتی دیابتی نامیده می شود نیست.

مرحله نفروپاتی دیابتی Ⅲ: نفروپاتی دیابتی اولیه. GFR به حالت عادی (دقیقه 130ml /) کاهش یافته است. فیلتر بالا ممکن است یکی از دلایلی است که بیماران میکروآلبومینوری. در این مرحله، فشار خون بیمار افزایش اندکی، GBM ضخیم شدن بیمار و افزایش ماتریس مزانژال، نوع گلومرولی موجود نوار، ضایعه انتشار نوع و هیالینیزاسیون سرخرگی، بیشتر شروع به ظاهر گلومرول های نکروتیک.

مرحله نفروپاتی دیابتی Ⅳ: نفروپاتی دیابتی بالینی یا آشکار. این مرحله توسط آلبومینوری عظیم، فشار خون بالا است. patsinta GBM ضخامت آشکار و ماتریس مزانژال گسترش داد. گلومرول نکروتیک و افزایش هیپرتروفی گلومرولی جبرانی باقی مانده است. 3 نشانه معمولی نفروپاتی دیابتی ---- آلبومینوری عظیم، ادم و فشار خون بالا. تنها 30 درصد از نفروپاتی دیابتی کاهش GFR بیمار در این مرحله، کاهش متوسط ​​در حدود 1 میلی لیتر / دقیقه، اما اکثریت بیماران با کراتینین سرم بالا نیست.

مرحله نفروپاتی دیابتی Ⅴ: نارسایی کلیوی است. از آنجا که از غشای پایه گلومرولی مویرگی (GBM) ضخیم شدن و گلومرول عظیم نکروتیک، عمل فیلترینگ، کاهش کلیه ها، منجر به نارسایی کلیه، کراتینین و نیتروژن اوره افزایش یافته است، همراه با مجموعه ای از فشار خون بالا، ادم و hypoproteinemia. بیماران معمولا واکنش های دستگاه گوارش مانند از دست دادن اشتها، تهوع و استفراغ، یکی دیگر از کم خونی فقر پتاسیم جدی و اسیدوز متابولیک بوجود می آیند. پس از آن است آسیب های عصبی و از دست دادن کاردیومیوپاتی اورمی وجود دارد.

مقدمه بالا به علائم و مراحل نفروپاتی دیابتی بالینی، من امیدوارم که بیمار ممکن است به درمان علامتی در زمان و هشدار می دهند نارسایی کلیه. اگر می خواهید به دانستن دانش کلیوی ناشی از دیابت و یا پیشنهاد از درمان، شما می توانید با ما ارتباط برقرار، ترک یک پیام یا ارسال پست asya.yue@mail.ru، ما به شما پاسخ ظرف 24 ساعت به من بدهید.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 664
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: